среда, 20 ноября 2013 г.

модуль 8

Самооцінювання прикладу учнівської роботи


Під час перевірки прикладу учнівської роботи, подумайте про такі питання:

  1. Чи допомагає використання комп’ютерних технологій учням ефективно продемонструвати те, чому вони навчилися?


 да

  1. Чи порушуються у прикладі учнівської роботи Ключові та Тематичні запитання?




  1. Чи можливо здійснити таку ж діяльність у вашому реальному класі?


 да


Самооцінювання учнівського прикладу

Використайте запитання цієї таблиці, щоб проаналізувати, як приклад учнівської роботи, створений вами у цьому модулі, відповідає цілям запланованого навчального процесу.
Перевірте ваш приклад учнівської роботи, який ви зробили перебуваючи в ролі учня вашого класу.

Ознака
Запитання
Коментарі
Використання інформаційно-комунікаційних технологій
Чи проект демонструє, що учень достатньо глибоко  розуміє важливі моменти теми для того, щоб побудувати змістовні зв’язки? Яким чином ІКТ сприяли  розумінню цих зв’язків?
Чи ІКТ допомагають учню аналізувати, оцінювати, глибше розуміти теорію та синтезувати дані та відомості? 
Чи ІКТ, задіяні у підготовці проекту,  допомагають учню застосувати навички 21 століття? 
Чи використання комп’ютерних технологій у проекті допомогло учню бути більш продуктивним та творчим? 
Які поняття, висновки, умовиводи, важливі для навчальних результатів, учень не зміг би дізнатися чи зробити або майже не міг зробити без використання комп’ютерних технологій?

Навчання учня
Чи робота, яку має зробити учень за проектом автентична, оригінальна, значима для учнів та чи вона схожа на роботи, які люди виконують у справжньому реальному житті?
Які освітні стандарти та навчальні цілі було досягнуто шляхом виконання цієї роботи? Чи приклад учнівської роботи доводить, що учень глибоко обдумав важливі концепції уроку?
Які навички 21 століття були задіяні протягом виконання роботи,  як залучалося власне мислення учнів та концепції, спільні для різних предметів?
Чи учнівська робота змістовно та ґрунтовно торкається Ключового запитання та Тематичних запитань проекту?
Як адаптувати завдання з розробки учнями комп’ютерної роботи так, щоб всі учні його успішно виконали?



Комментариев нет:

Отправить комментарий